web 2.0

Translate

Advertisment

Instructions

To DownLoad Any Software "Click on DOWNLOAD" and Wait 5sec Then Click On "Skip AD" And Download File..... Thank you

Follow us

Friday 28 October 2011

autorun virus info

Ajj ham Autorun virus se related kuch Eham malumat hasil kren ge...
Autorun Virus kia he????

USB me Autorun Virus k sath Autorun.inf file bhi hoti he.jesy hi ham usb drive ko open krty he to ye file virus ko
Autorun kr deti he...

NOTE=== USB ko hamesha address bar se open kre is ( inf file ) Execute
nahi ho gi or virus run nai ho gi or virus ko delete kr dia kre...

Autorun Virus to buhat se hen lekin in ka kam 1 hi hota he or in me
kuch ziyada harmful hoty hen or kuch kam.. autorun virus ki wo aqsam
jo aksar dekhny ko milti hen wo ye hen...

1)RAVMON.EXE
2)SVCHOST.EXE
3)HOMEVEDIO.EXE
4)FUNYUSTSCANDAL.EXE
5)SMSS.EXE
6)CSRSS.EXE
7)2FIJI.COM
8)BOOT.EXE

in sub virus ka ak hi kam he or in sub k sath autorun.inf file mojod hoti he..in mai kuch ziada harmfull dangers hn kch

kam....kuch mai xtra feature hn..jo feature same hn.

Disable
Taskmgr
FOLDER OPTION
Regedit

RAVMON.EXE in me sb se purana virus he.Taskmgr,FOLDER OPTION & Regedit ko disable krta he,sath me drive pe
right click kro to open ki jaga chinese me likha hua aa jata he.is lie is ka name china virus se mashahoor
hoa tha.or jb koi b folder open kro to new win me hoti he...
in me boot.exe he is me 1 kamal feature he,folder option disable nai hoga ap k pc ki har hidan file open
ho gi lekin usb ka data show nai hoga or format b nai ho gi or usb data b hide hoga..
kisi dusry pc me ho to jaye gi lekin data copy krny ka 1 hi hal he k pc safe mood me start kre to
data show ho ga.................................................................................

0 comments:

Blogroll

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free AllNewsSite Link Exchange Free Automatic Google Backlinks - SEO My Ping in TotalPing.com Search Engine Submission - AddMe

clipboard

Flag Counter

free counters Embed IP Address Widget Of Visitor On Your Blog Or Site

IP
Want This

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Site Hits